علی اصغر ادبی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری برنامه برخط پاسخگویی مسوولان به مردم، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مدیران شرکت آب منطقهای استان، شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد پاسخگوی درخواست ها و شکایات مردمی از طریق خط تلفن ۱۱۱ بودند.
وی با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم ادامه داد: بیشتر درخواستهای مردم تقاضای انشعاب آب دائم و غیردائم، رسیدگی به انشعابات غیرمجاز، درخواست اصلاح شبکه انتقال آب، اجرای شبکه فاضلاب، پرداخت مطالبات معوق آبداران، رسیدگی به اعتراضات قبوض آب، تبدیل وضعیت شغلی، اطلاع رسانی وسیع در خصوص قطع موردی آب مناطق و آب رسانی به برخی باغ ویلاها بود.
معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: در این راستا کسانی که در دریافت خدمات از دستگاههای اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند میتوانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاههای اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانهها اعلام میکند.
وی افزود: ساکنان استان خراسان رضوی میتوانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگیهای انجام شده هر هفته سه یا چهار مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماسهای مردمی هستند.
پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید و از سال ۹۶ در استان خراسان رضوی طراحی و راهاندازی شده که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبتی در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنشهای اجتماعی در کشور به ویژه در استان خراسان رضوی به همراه داشته است.
نظر شما