اردبیل - ایرنا - همزمان با هفته معلولان ۲۵ واحد مسکونی در نقاط مختلف استان اردبیل افتتاح و تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: امروز همزمان با افتتاح  هزار و ۹۴۳ واحد در سطح کشور برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، در نقاط مختلف استان اردبیل نیز ۲۵ واحد مسکونی افتتاح و تحویل جامعه هدف و معلولین می شود.

بهزاد ستاری یکی از مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی را داشتن مسکن مناسب دانست و افزود: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های زیرپوشش با اجرای برنامه‌های متنوع و استفاده از امکانات خیرین، نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن نیازمندان اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: امسال تاکنون در مجموع ۲۵۰ واحد مسکن در استان اردبیل به مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

 مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین مسکن ساز برای رفع مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی شد و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز قدم های خوبی در این رابطه در استان برداشته شده است.

ستاری اضافه کرد: خیرین مسکن‌ساز استان امسال ۴۵ واحد مسکونی ساخته و به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده اند و ۴۵ واحد مسکونی دیگر نیز در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، ۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی بوده و به آنها خدمات متنوع ارائه می‌شود که از این تعداد بهزیستی به ۱۸ هزار نفر معلول هر ماه مستمری پرداخت می‌کند.