بهزیستی اردبیل ۶۰ دستگاه کولر به مددجویان اهدا کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی اردبیل از تامین و توزیع ۶۰ دستگاه کولر آبی به مددجویان زیرپوشش در مناطق گرمسیری این استان، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی روز پنجشنبه گفت: این کولرها در روزهای اخیر با همکاری مراکز مثبت زندگی و گروه‌های جهادی در بین ولی نعمتان زیرپوشش بهزیستی استان توزیع شد.

وی افزود: این اقدام متعاقب اجرای طرح تامین و توزیع ۲۰۰ قلم لوازم خانگی برای جامعه هدف بهزیستی استان اردبیل صورت گرفت و کولرهای اختصاص یافته به مددجویان بهزیستی، از سوی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اجرای پویش "نسیم برکت" تامین شده بود.

وی ادامه داد: با مددجویان زیرپوشش بهزیستی برای احصاء مشکلات و رفع نیازمندی‌های آنها ارتباط نزدیک داریم و طی یک سال گذشته ۱۵۷ میز خدمت برای بررسی رو در روی مشکلات جامعه هدف برگزار کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: بخشی از مشکلات مددجویان بهزستی در سفر رئیس سازمان بهزیستی به اردبیل، به صورت گفت و گوی رو در رو انجام گرفته بود که تا امروز ۱۶ میلیارد ریال کمک موردی به حساب آن عده از مددجویان واریز شده است.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام اداره کل بهزیستی استان اردبیل، شمار پرونده‌های افراد یا خانوارهای زیرپوشش این اداره کل ۴۰ هزار و ۱۵۸ فقره است و ۲۶ هزار و ۱۹۰ نفر از این تعداد، مستمری‌بگیر هستند و بقیه خدمات غیرمستمری دریافت می‌کنند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha