کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: با پیگیری و هماهنگی های انجام گرفته با وزارتخانه ها برای همکاری در زمینه توسعه زیرساخت‌های این استان ، وزیر نفت برای تجهیز جایگاه‌های CNG در ۱۰ شهرستان جنوبی و شرقی استان قول مساعد دادند.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز سه شنبه ضمن اعلام ایتن مطلب به رسانه ها به قول مساعد وزیر نفت برای توسعه زیرساخت های استان کرمان اشاره کرد و خواستار ادامه مشارکت وزارت نفت در تامین اعتبار احداث محور ریگان - محمدآباد - جاسک نیز شد. 

همچنین وزیر نفت در نشست با استاندار کرمان؛ در پاسخ به درخواست زینی وند در راستای توسعه زیرساخت های این استان، به منظور پرداخت بخشی از تعهدات پروژه محور ریگان - محمدآباد - جاسک بر اساس سازکار مشخص قول مساعدت داد. 
در پی درخواست استاندار کرمان برای توسعه زیرساخت‌های جایگاه‌های CNG در این استان، زنگنه برای تخصیص و تجهیز جایگاه‌ها در ۱۰ شهرستان جنوب و جنوب شرقی استان که فاقد جایگاه هستند، اعلام آمادگی کرد. 

وزیر نفت همچنین در  نشست روز گذشته استاندار با ایشان برای تکمیل مراکز سوختگیری هواپیماها در سه شهر سیرجان، بم و کرمان اعلام موافقت کرد.
تهیه طرح توجیهی اتصال انبار نفت شهید احمدی روشن کرمان به خط راه‌آهن، ارتقای شرکت منطقه‌ای نفت کرمان و… از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که وزیر نفت قول داد با نظر مثبت دنبال شود.