همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرا و پخش ۱۰ نمایش در فضای مجازی خبر داد و گفت: اجرای این نمایش ها از یکم بهمن برای دوستداران هنر تئاتر آغاز می‌شود.

 احمدرضا احسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دومین بخش زمستانه تئاتر همدان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی تایید شده توسط این اداره کل به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: «طمارزوها» به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله صالحی، «بالتازار» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی، «سمن گل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی روزبهانی، «افسانه بایبری» به نویسندگی محمد موسوی پاکنهاد و کارگردانی رضا روان، «مَلی» به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر برای اجرا در این ایام آماده شده اند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: نمایش های «سیرک سیار» به نویسندگی اوراند هریس و کارگردانی فرزاد لباسی، «عروسی دختر رستم» به نویسندگی اردشیر صالح‌پور و کارگردانی محمدجواد کبودراهنگی، «رنگ، رنگ نقاشی» به نویسندگی عباس دوست‌قرین و کارگردانی بهرام دوست‌قرین، «اگه من رییس دنیا بودم» به نویسندگی و کارگردانی رامین خزایی و «عروسی ننه غلام» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی کیانوش بهروزپور نیز در جدول پخش قرار دارند.

احسانی خاطرنشان کرد: بر اساس جدول منتشر شده، هر نمایش به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang@ قابل مشاهده است.

پیش از این هم هفت گروه نمایشی از ۱۲ تا ۲۴ دی ماه نمایش های خود را اجرا کردند.