گرگان - ایرنا - هادی حق‌شناس استاندار گلستان امروز سه‌شنبه به صورت سرزده با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد از طریق تلفن ۱۱۱ به مسائل و مطالبات مردم استان پاسخ گفت.

پاسخگویی به تماس چند شهروند و همچنین ملاقات حضوری با تعدادی از مراجعه کنندگان و پیگیری مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی آن ها از جمله برنامه های استاندار در سامد بود.

علی یازرلو مسوول روابط عمومی استانداری گلستان به ایرنا گفت که به دلیل حضور سرزده و بدون اطلاع قبلی استاندار، هنوز جزییات این برنامه استخراج و احصا نشده است.

استاندار گلستان پیش از این هم بارها ارتباطات مردمی یا سرکشی سرزده از نهادهای عمومی داشته است.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌ خود را با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری می‌کنند.

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.