۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84240904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار گلستان با حضور در سامد به مشکلات مردم رسیدگی کرد

گرگان - ایرنا - هادی حق‌شناس استاندار گلستان امروز سه‌شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی سامد به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات مردم نقاط مختلف استان به صورت حضوری و تلفنی پاسخ داد.

۱۶ شهروند به صورت حضوری و ۸۳۲ تماس گیرنده از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی خود را با نماینده دولت در میان گذاشتند.

به دلیل تعداد زیاد تماس های تلفنی، ۶ کارشناس مرکز سامد به عنوان نماینده استاندار به تماس‌های شهروندان پاسخ دادند.

استاندار گلستان در پایان حضور در سامد به ایرنا گفت: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار و اشتغال بود.

هادی حق‌شناس بر رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران گلستان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی افزود: اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها بر طرف خواهد شد.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌ خود را با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری می‌کنند.

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha