همدان - ایرنا - مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان صبح امروز(یکشنبه) همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که استاندار همدان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

شرکت کنندگان دراین آیین با حضور بر مزار سردار حاج حسین همدانی و قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره این شهید والامقام دفاع از حریم اسلام و ولایت را گرامی داشتند.

استاندار، معاونین استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان همچنین با حضور بر مزار شهدای گمنام و نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

استان همدان در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۷۵ شهید و در دوران دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده تقدیم ایران اسلامی کرده است.

آیین های ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می شود.