به گزارش روز یکشنبه روابطعمومی سازمان بازرسی؛ حمیدرضا نصریان با اشاره به ادامه روند توسعه فنی و نرمافزاری سامانه گفت: به منظور بالا بردن سهم نظارت شهروندان بر صحت انجام پیامهای ۱۳۷ و افزایش درصد پیامهای اعتبارسنجی شده، سرویس بازخورد درخواستهای شهروندان در درگاه «تهران من» به آدرس my.tehran.ir ایجاد شد.
وی عنوان کرد: مزیت این سرویس نسبت به بازخورد اپراتوری و پیامکی این است که شهروندان میتوانند مستندات و تصاویر مورد نظر خود در جهت تائید و یا عدم تائید اقدامات عوامل اجرائی در انجام پیام را ثبت و به سامانه گزارش کنند.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ افزود: شهروندان میتوانند از طریق سرویس بازخورد تهران من، نسبت به امتیازدهی در خصوص کیفیت و کمیت نحوه رسیدگی به پیام خود اقدام کنند.