عباس صوفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماه گذشته 400 پوشه كار در سیستم های كامپیوتری و گوشی های تلفن همراه كاركنان راه اندازی و آموزش داده شده است.
وی ادامه داد: در مرحله اول 700 خدمت را در زمان های مختلف همكاران موظف هستند پیگیری و اعلام نتیجه كنند و سال آینده نیز 500 مورد به آن اضافه می شود كه در مجموع یك هزار و 200 خدمت را مردم از سامانه 137 دریافت می كنند.
شهردار همدان گفت: این رضایتمندی توسط واحد بازخورد 137 از شهروندان به صورت صوتی اخذ شده است و عمده رضایتمندی مردم در حوزه خدمات شهری بود.
صوفی اضافه كرد: در حوزه خدمات شهری 352 مورد وظیفه تعریف شده كه در این مدت بیشترین درصد رضایتمندی را در حوزه اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شامل 2 قسمت كنترل ساختمان و سدمعبر است را توانستیم اخذ كنیم.
وی اضافه كرد: نظافت و پاكیزگی شهر نیز رضایتمندی بالایی را در بین شهروندان كسب كرده است و در حوزه مرمت و ترمیم و و زباله و ضایعات از دیگر بخش های رضایتمندی شهروندان بوده است.
صوفی گفت: 61 درصد از تقاضاها در حوزه خدمات شهری به سامانه 137 منعكس شده است.
وی تاكید كرد: شهروندان مواردی را كه مرتبط با شهرداری و زیرمجموعه های آن هستند را می توانند در 24 ساعت شبانه روز با سامانه 137 ارتباط بگیرند و درخواست خود را مطرح كنند.
وی اظهار داشت: مشكلات پس از بررسی توسط همكاران در بازه زمانی مشخص نسبت به رفع مشكل اقدام می كنند و سپس همكاران واحد بازخورد به طور مجدد با شهروند تماس می گیرند و صحت انجام كار و درصد رضایتمندی را از شهروندان اخذ می كنند.
7523/2087
همدان-ایرنا- شهردار همدان گفت: چهار هزار پیام در سه ماه گذشته توسط سامانه 137 از شهروندان این شهر دریافت شده كه 69 درصد آن منجر به انجام كار و رضایتمندی آنها شده است.