بندرعباس- ایرنا- مدیرکل شیلات هرمزگان ورود جامعه صیادی به بهسازی و باز سازی ذخایر آبزیان را یک ضرورت خواند وگفت: آبزیان و ذخایر ارزشمند آنها یک ثروت ملی است که همه در برابر آن مسوول هستند.

عبدالرسول دریایی روز پنج شنبه در دیدار با جمعی از جامعه صیادان جزیره کیش افزود: شیلات هرمزگان از همه صیادان که خواهان ورود به حوزه آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در قفس هستند در چارچوب قانون نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت صید و صیادی پایدار و اصولی از صیادان خواست تا ظرفیت های خود را در ساخت زیستگاه مصنوعی، ایجاد مراکز تکثیر جهت رهاسازی آبزیان به دریا و همچنین ورود به بخش های آبزی پروری مانند پرورش ماهی در قفس نهایت از این ظرفیت خدادادی در راستای توسعه اقتصاد دریامحور استفاده شود.
مدیرکل شیلات هرمزگان ابرازداشت: بی شک فعالیت ها گسترده و پیوسته در گذر زمان با مشکلات روبرو خواهند بود و فعالیت های صید و صیادی نیز از این قاعده مستثنا نیست و بروز برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است.
 دریایی اضافه کرد: نکته مهم این است که سرعت دادن به رفع موانع و مشکلات جامعه صیادی  همواره از اولویت های مدیریت شیلات در استان و به تبع آن دیگر بخش های شیلات است.