مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۶۰۰ بسته حمایتی و ۱۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه مبارک فجر در اختیار اقشار آسیب‌دیده و زوج های نیازمند این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مودبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شده و این بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، نخود، عدس و رب به ارزش چهار میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اضافه کرد: توزیع بسته های کمک‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مودبی اظهار داشت: بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و نشان داده‌اند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۲۰ هزار بسته معیشتی، بسته بهداشتی و غذای گرم توسط سپاه در این شهرستان در بین نیازمندان توزیع شده است.

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در مهاباد اهدا شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: ۱۰ سری جهیزیه با هدف کمک به نیازمندان در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مودبی بیان کرد: این تعداد جهیزیه که ارزش هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است، در قالب طرح «همدلی و کمک مومنانه» به نوعروسان خانواده‌های نیازمند حتی در دورترین روستاهای این شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، فرش، پتو و لباسشویی است.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار آن با ۱۲ هزار نفر جمعیت زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.