گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس گفت: احتمال شیوع موج جدید کرونا وجود دارد و در این شرایط مسوولان باید نظارت بیشتری بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی از جمله رفت و آمدهای خانوادگی داشته باشند.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس با ابراز نگرانی از سهل انگاری برخی مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی همچنین نظارت بر تردد در کافه‌ها و برگزاری مراسم عروسی و عزاداری را موجب جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس دانست و بر تشدید نظارت ها تاکید کرد.

سراج‌الدین عارف‌نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز روز گذشته با گلایه از ساده‌انگاری‌ مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، از افزایش روزانه شمار بستری شدگان این ویروس به حدود ۸۰ نفر خبر داد و گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی گلستان روزانه به ۸۰ نفر رسیده در حالی که در سه ماه گذشته به طور میانگین این رقم بین ۴۰ تا ۴۵ نفر بود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام را موضع قطعی نظام اعلام کرد و گفت: وزیر امور خارجه ایران نیز به آمریکا و اروپا اعلام کرد اگر دیر بجنبند پنجره باز برای بازگشت به برجام، بسته خواهد شد.

وی با قدردانی از ملت ایران به دلیل حضور پرشور و متفاوت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بیان کرد: ادعای دشمنان پیش از این پخش فیلم‌های تکراری از راهپیمایی سال‌های قبل با عنوان فیلم زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن بود اما اجرای متفاوت راهپیمایی امسال با حضور پرشور و گسترده مردم باردیگر دروغ بودن تبلیغات استکبار را به همگان ثابت کرد.