به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سید علی سیدزاده» روز یکشنبه در مراسم افتتاح رسمی مرکز ارتباط با مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: این مرکز امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم می سازد و سرآغاز تحولی جدید در خدمت رسانی به مشترکان است.
وی ادامه داد: مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب در همه استان های کشور فعالیت داشته و مردم می توانند در هرلحظه حوادث آبی را گزارش کرده و بلافاصله منتظر برطرف شدن مشکل باشند.
سیدزاده، هدف از اجرای طرحهای سازوکاری را ارتقای فرایندها و چابکسازی در ارائه خدمات دانست و افزود: بوسیله سامانه «مدیریت ارتباط با مشتریان، متولیان خدماترسانی به مشترکان، مطلع میشوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاق ها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور کارکردهای مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان را شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان برشمرد.