کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۰ بیمار بستری و ۷۹ بیمار مثبت سرپایی کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند.

«مهدی محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۹ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۵۵ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.  

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در شبانه روز گذشته خوشبختانه موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت نشده و تعداد جانباختگان همان هزار و ۴۹۴ نفر روز گذشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

محمدی در ادامه  افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است