۲۰۱ بیمار کرونایی کرمانشاهی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون یک هزار و ۳۹۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

مهدی محمدی عصر چهارشبه به خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۳ بیمار هم اینتوبه (لوله گذاری نای) هستند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته چهار نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در این استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۱۲۲ نفر رسیده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۲ نفر در مراکز درمانی استان کرمانشاه با علایم بیماری کرونا بستری و  ۲۴۳ هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۵۴۳ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه‌ روز گذشته ۶۸۳ نفر شامل ۱۴۵ بیمار مثبت بستری و ۵۳۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل هشت نفر کمتر است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۱۶ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان را زرد اعلام کرد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha