یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: تولید واکسن ایرانی برای استفاده مردم در داخلی و حتی برای سایر کشورها افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایر مراکز و موسساتی که در تولید واکسن کرونا تلاش داشتند افزود: باید برای کمک به سایر ملت‌ها بر تولید انبوه واکسن فعالیت بهتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دشمنان و آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که سایر ملت‌ها و کشورها از واکسن ایرانی و سایر دستاوردهای علمی کشور ما استفاده کنند، بنابراین برای شکست توطئه آنها باید در مباحث مختلف بر تلاش‌ها و امکانات مورد نیاز مردم و در خارج از کشور اقدام شود.

امام جمعه یزد با اشاره به نزدیکی سال جدید و اینکه مسافرانی وارد یزد می‌شوند تصریح کرد: باید ضمن پذیرایی در راستای مقررات و با رعایت نکات بهداشتی همه مردم استان و سایر افراد به خاطر قرار گرفتن در ماه شعبان حرمت آن و شان دارالعباده مصون بماند.

ناصری گفت: باید برای ورزش بانوان مکان‌های مناسبی در شهر توسط مسوولان پیش‌بینی شود که خدای نکرده شاهد برخی ناهنجاری و آسیب‌ها در این استان مذهبی نباشیم که به هیچ وجه پذیرفته نیست و مردم مومن از برخی کارها رضایت ندارد .

وی به موضوع گرانی‌ها اشاره و بیان کرد: مسوولان با برنامه‌ریزی به خصوص در سال جدید یه دنبال حل و فصل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و توصیه‌های مقام معظم رهبری را دستمایه و نقشه راه حرکت خود قرار دهند که ضروری است .

نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه شد.