یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: دست اندرکاران مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌های گروهی شهرستان با تهیه و تولید محتوا و نیز برنامه‌های فاخر در امیدآفرینی و اعتماد بخشی به مردم و جوانان پیشگام باشند.

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روزیکشنبه در آیین رونمایی از نخستین نماهنگ با عنوان «نگین کویر» در ارتباط با معرفی شهرستان افزود: زبان فرهنگ و هنر و بهره‌گیری از جلوه‌های جذاب برای  امیدبخشی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم و جوانان موثر است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین جلوه‌های مهم اجتماعی، سرود است، ادامه داد: تهیه نماهنگ‌ها و کلیپ‌های هنری با آهنگ‌های مناسب در ارتباط با مسایل اجتماعی، معرفی شهرستان و آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی نشاط آور است و باید در منطقه افزایش یابد.

همجنین مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز یزد گفت: سرود و آهنگ‌های حماسی و انقلابی برای مردم و جوانان جذاب است و باید زمینه برای حضور آنها در استان بیش از گذشته فراهم شود و رسانه ملی برای پخش چنین آثار فاخری حمایت می‌کند.

احمد پهلوانیان افزود: کارهای خوب هنری در حوزه سرود تاکنون در استان از سوی برخی گروه‌های فرهنگی و هنری تهیه و پخش شد که قابل توجه است و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام شود که جامعه و جوانان به آن نیاز دارند.

همچنین مهدی زارع مسوول موسسه ره پویان حرم و نماهنگ نگین کویر مهریز گزارشی از ساخت این برنامه با همکاری مسوولان شهرستان ارایه کرد و آمادگی برای تولید سایر آثار برای منطقه در موضوع‌های مختلف اعلام کرد.

این نماهنگ چهار دقیقه‌ای به تهیه کنندگی شهرداری و شورای اسلامی باغ‌شهر تاریخی مهریز با حضور جمعی از مردم و مسوولان با رعایت نکات بهداشتی رونمایی شد. 

نماهنگ نگین کویر اولین اثری است که به معرفی مهریز می‌پردازد.

ترانه اثر از سید «صادق آتشی»،  آهنگسازی «مهدی زارع» و «ابوالفضل گل» کارگردانی آن را به عهده دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد  قرار دارد.