حمید ملانوری در اولین حضور در مرکز سامد با برخی از شهروندان استان به صورت تلفنی گفت و گو کرد و در این ارتباط مستقیم به تعدادی از درخواستها و مطالبات مردمی پاسخ داده شد.
وی از ساعت ۱۰ تا ۱۱ امروز به سوالات مردم که از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مطرح شد، پاسخ گفت.
استاندار خراسان جنوبی پس از استماع موارد مطرح شده، مسایل را به مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط ارجاع داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.
ملانوری در پایان این برنامه گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) بهترین روش ارتباطگیری با مردم در شرایط فعلی است.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ارتباطات چهره به چهره، استفاده از ظرفیت سامد بهترین راهکار برای گفت و گوی مستقیم با مردم است.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده مناطق استان از مراکز شهرستانها و حتی مرکز استان فاصله زیادی دارند، ارتباط مردم از طریق سامد، فرصت خوبی برای انتقال و پیگیری مسایل و مشکلات است.
وی گفت: در جلسه امروز، تعدادی از شهروندان از مناطق مختلف استان تماس گرفتند و مواردی مطرح شد.
ملانوری افزود: تامین زمین، مسکن، تسهیلات اشتغال، بهسازی راهها، آب شرب و دامداری، فضای سبز، ورودی شهر، مناسبسازی معابر و توسعه زیرساختهای روستایی از مسایلی بود که مردم عنوان کردند و برای پیگیری و حصول نتیجه به دستگاههای مربوطه ارجاع شد.
استاندار خراسان جنوبی در نشست امروز دستور داد هفتهای یک روز به ارتباط مستقیم با مردم از طریق سامد اختصاص یابد.