حمید ملانوری در این مرکز که شماری از مدیران ستادی و استانی نیز حضور داشتند، به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.
در این فرصت دو ساعته، مشکلات، درخواستها و مطالبات مردم نقاط مختلف استان به صورت حضوری و تلفنی (۱۱۱) پاسخ داده شد.
موضوعاتی در زمینه وضعیت راهها، کمبود آب، زیرساختهای روستایی، کمک معیشت و تسهیلات اشتغال در این فرصت مطرح شد که به پاسخ رسید.
برخی از موارد نیز برای بررسی کارشناسی به حوزههای متولی ارجاع شد.
حضور مدیرکل بهزیستی و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در این نشست روند پاسخگویی حوزههای مرتبط را سرعت بخشید.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مسائل و درخواستهای مردم است.
نظر شما