کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر، روابط عمومی را حساس و مهم دانست و گفت: روابط عمومی کارآمد نقش ارزنده‌ای در هدایت افکار عمومی دارد.

به گزارش ایرنا، «سعدی مصطفی‌زاده» روز دوشنبه در آیین تقدیر از مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان روانسر افزود: عصر رسانه و ارتباطات است و مدیران بایستی نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند.

وی تصریح کرد: کار در روابط عمومی ها حساس و تاثیرگذار است و باید با بهره گیری از دانش و فنون، همیشه به روز باشند تا بتوانند در رفع مشکلات موثر واقع شوند.

فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه اطلاع رسانی نیاز ضروری جامعه است، گفت: روابط عمومی‌ها راه و مسیر را برای توسعه هموار می‌کنند.

مصطفی‌زاده، آگاهی مردم از عملکرد ادارات را حق مردم دانست و اضافه کرد: روابط عمومی ها عملکرد واقعی دستگاه ها را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه اساس کار در دنیای اطلاعات اطلاع رسانی صحیح و سریع است، اظهار داشت: نقطه مقابل عدم اطلاع رسانی، شایعه است و انتظار است مدیران اهتمام بیشتری به امر اطلاع رسانی داشته باشند تا از بروز شایعه در جامعه جلوگیری شود.

فرماندار روانسر اظهار داشت: نقش روابط عمومی ها در کنار سایر بخش ها و به ویژه رسانه ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است و باید مدیران روابط عمومی با خلاقیت و امیدآفرینی مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق  کنند.

در پایان این نشست و با حضور معاونین فرماندار از «یوسف فتاحی»  مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان روانسر به مناسبت روز ارتباطات و  روابط عمومی تجلیل شد.

۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.