۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84332228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روابط عمومی کارآمد نقش ارزنده‌ای در هدایت افکار عمومی دارد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر، روابط عمومی را حساس و مهم دانست و گفت: روابط عمومی کارآمد نقش ارزنده‌ای در هدایت افکار عمومی دارد.

به گزارش ایرنا، «سعدی مصطفی‌زاده» روز دوشنبه در آیین تقدیر از مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان روانسر افزود: عصر رسانه و ارتباطات است و مدیران بایستی نقش روابط عمومی را به خوبی دریابند و به آن اهمیت دهند.

وی تصریح کرد: کار در روابط عمومی ها حساس و تاثیرگذار است و باید با بهره گیری از دانش و فنون، همیشه به روز باشند تا بتوانند در رفع مشکلات موثر واقع شوند.

فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه اطلاع رسانی نیاز ضروری جامعه است، گفت: روابط عمومی‌ها راه و مسیر را برای توسعه هموار می‌کنند.

مصطفی‌زاده، آگاهی مردم از عملکرد ادارات را حق مردم دانست و اضافه کرد: روابط عمومی ها عملکرد واقعی دستگاه ها را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه اساس کار در دنیای اطلاعات اطلاع رسانی صحیح و سریع است، اظهار داشت: نقطه مقابل عدم اطلاع رسانی، شایعه است و انتظار است مدیران اهتمام بیشتری به امر اطلاع رسانی داشته باشند تا از بروز شایعه در جامعه جلوگیری شود.

فرماندار روانسر اظهار داشت: نقش روابط عمومی ها در کنار سایر بخش ها و به ویژه رسانه ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است و باید مدیران روابط عمومی با خلاقیت و امیدآفرینی مردم را به حضور پرشور در انتخابات تشویق  کنند.

در پایان این نشست و با حضور معاونین فرماندار از «یوسف فتاحی»  مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان روانسر به مناسبت روز ارتباطات و  روابط عمومی تجلیل شد.

۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha