همدان- ایرنا- رئیس حوزه هنری استان همدان از معرفی برگزیدگان جشنواره سالانه ادبی خبر داد و گفت: این افراد بهترین شعر و داستان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

 به گزارش ایرنا «سیدمحمد باقر حسینی» روز سه شنبه در آئین اختتامیه سی و یکمین «جشنواره سالانه ادبی» حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: این رویداد با موضوع محوری "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی" در دو بخش شعر و داستان برگزار شد. 

وی تعداد آثار رسیده به جشنواره را ۲۲۰ اثر اعلام کرد و افزود: این آثار شامل ۴۸ داستان بزرگسال و کودک و ۱۷۲ شعر است که تعدادی از آنها به عنوان برتر تجلیل شدند. 

حسینی خاطر نشان کرد: در بخش ویژه این رویداد الهه حسینی و شکوفه رضایی برگزیده شدند و در بخش داستان لیلا امانی و ژیلا طاهری به عنوان بهترین معرفی شدند. 

رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: برگزیدگان بخش شعر نیز مرضیه اسکندرانی، معصومه کولیوند و زهرا توقع همدانی هستند و احسان نرگسی، فهیمه رجبی عالی و مریم کوثری هنرمند، حمیدرضا رضایی و ساناز ضرابیان نیز در این بخش تقدیر شدند. 

به گفته او نرگس شعبانی نیز برای مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» در بخش شعر، تقدیر شد.

حسینی یادآوری کرد: میرهاشم میری و جواد نوری در بخش شعر، مجید اسطیری در بخش داستان بزرگسال و مرضیه فعله گری در بخش داستان کودک و نوجوان، داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.