شهرری - ایرنا - سعید جلیلی یکی از هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز کشور از ۴۰ هزار روستا برخوردار است که هر کدام از این روستاها، مانند سلول هستند و باید آباد شوند.

به گزارش ایرنا، جلیلی روز چهارشنبه در دیداری بدون برنامه ریزی شده خبری از روستای عشق آباد از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری اظهار داشت: کشاورزان و دامداران باتولید محصولات استراتژیک، بسیاری از نیازهای کشور را حل می کنند و لازم است تا مشکلات آنان به خوبی بررسی و برطرف شود.

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان، مربوط به فروش محصولات تولیدی است و باید دولت این دغدغه را از آنان برطرف کند که محصولاتشان به قیمت به فروش می‌رسد.

جلیلی تصریح کرد: کشاورزان باید اطمینان داشته باشند که محصولاتشان به فروش رفته و روی دستشان نمی‌ماند.

وی تأکید کرد: ایجاد رفاه، دسترسی به آموزش و توسعه نظام سلامت، سرمایه‌گذاری برای حاشیه شهرها به ویژه مناطق روستایی به شمار می‌رود که باید به آن توجه کرد.

در این دیدار که بدون تشریفات انجام شد، کشاورزان با جلیلی از نزدیک صحبت کرده و مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.