رئیس ستاد سعید جلیلی در فارس:‌ به فضای پرشورتر انتخاباتی امیدواریم
سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری

شیراز-ایرنا- مسئول ستاد تبلیغات سعید جلیلی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، فضای کنونی انتخابات را خوب توصیف کرد و گفت: این امیدواری وجود دارد که فضای پرشورتری را با نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد باشیم.

ابراهیم کرامت فر پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فعالیت ستادهای تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در همه شهرستان‌های استان فارس افزود:‌ جلیلی علاوه بر اینکه در مسایل کلان کشوری برنامه دارد، از استان فارس هم شناخت خوبی دارد. 
وی اظهار داشت: از مردم می خواهیم با شناخت کامل از برنامه کاندیداها در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و به نفر مورد نظر خود رای دهند.
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین نقش رسانه‌ها در تحقق مشارکت حداکثری را یادآور شد و گفت:‌ رسانه‌ها از جمله صدا وسیما نقش موثری در پر رنگ کردن انتخابات ریاست جمهوری دارند و شبکه استانی فارس هم قرار است به ارایه برنامه های کاندیداها بپردازد.
کرامت فر در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت:‌ سعی ما بر این است که در تبلیغات با رعایت هزینه‌ها حضور فعال داشته باشیم و با توجه به شیوع بیماری کرونا علاوه بر تبلیغات محیطی در شبکه های مجازی هم فعال هستیم.
کرامت فر با بیان اینکه باید در مقطع زمانی تبلیغات انتخاباتی، امکانات اینترنتی از جمله پهنای باند و سرعت، تقویت شود، بیان داشت: در صورت تحقق این امر مردم بهتر می توانند برنامه کاندیداها را از این طریق مشاهده کنند و نگران حجم دانلود نباشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.
استان فارس در تقسیمات کشوری دربرگیرنده ۳۶ شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha