اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر به اهالی این شهرستان توصیه کرد با حضوری آگاهانه و پرشور و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و انتخاب افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی منطقه شهر رقم بزنند.

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی توسط دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و تامین سلامت و امنیت انتخابات ، خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد.

وی اظهارکرد: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۵۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۷۳ صندوق در مناطق شهری و ۱۸۰ صندوق دیگر نیز در مناطق روستایی و عشایری می‌باشد.

وی افزود: بیش از پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی از قبیل نمایندگان فرماندار و هیات‌های اجرایی بازرسان نظارت و عوامل انتظامی ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به ساکن بودن بخش عظیمی از عشایر شاهسون در ییلاقات دامنه‌های سبلان از اعزام اکیپ‌های سیار به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور جهت اخذ عشایر کوچنده خبرداد.

وی گفت: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن بیش از ۳۰۰ پارچه روستا و آبادی شاهد بیشترین رقابت‌های انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان است و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در روستاهای منطقه با هم رقابت خواهند کرد. 

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.