شیراز-ایرنا- رییس‌ اداره‌ منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان فارس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سند تک برگ برای ۱۸۶ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۷۵۶ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان صادر شد و این اراضی تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به استناد مطلب دریافتی چهارشنبه ایرنا، حسن خسروانیان افزود: این سند تک برگ شامل پلاک ۵۶۶/۳ بخش ۱۴ فارس موسوم به محمود آباد و محمدآباد تنگ اشکن اسلام آباد است که با تلاش مجدانه کارشناسان ممیزی اراضی و مهندسی اداره منابع طبیعی و با همکاری خیلی خوب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسنجان صادر شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی، بیان کرد: با اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی، دست افراد متخلف و سودجو از اموال بیت المال کوتاه شده و از تخریب و تصرف غیرقانونی جلوگیری می‌شود.

خسروانیان در ادامه با تبریک به منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ارسنجان، بر ضرورت همراهی آنان برای حفظ و توسعه جنگل‌های شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر لزوم تبدیل منابع طبیعی به معارف عمومی، اظهارکرد: منابع طبیعی شهرستان ارسنجان و به ویژه مراتع، در طول سال‌های اخیر به شدت آسیب دیده و نیازمند توجه و حمایت دولتمردان و همچنین عموم مردم است که امیدوارم با همکاری آحاد مردم عزیز و سخت‌کوش و طبیعت دوست شهرستان ارسنجان، شاهد حفظ منابع طبیعی و توسعه روزافزون فضای سبز شهرستان باشیم.

شهرستان ارسنجان با ۳۳ هزار هکتار اراضی جنگلی در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.