یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان ورودی پایه ‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از ۶ تیرماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز می شود. 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمان از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت  آموزش و پرورش تعیین و اعلام شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان ورودی پایه ‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.ir انجام می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع کتاب های درسی از اواسط شهریورماه امسال در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد. 

زارع پور عنوان کرد: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی دانش ‌آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد شامل پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم از ۲۰ فروردین ماه تا ۲۲ خردادماه امسال بود. 

وی ابراز داشت: تاکنون حدود ۹۰ درصد دانش آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد سفارش کتاب های درسی خود را در سامانه ملی  فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند. 

زارع پور گفت: آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی برای ۱۰ درصد باقیمانده دانش آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه ملی پنجم تیرماه امسال است. 

وی اظهار داشت: پس از پایان این مهلت نیز دانش‌ آموزان ورودی پایه‌ های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند از ۶ تیرماه امسال و پس از نام نویسی در مدرسه با مراجعه به سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی سفارش کتاب های درسی خود را ثبت کنند. 

زارع پور افزود: مهرماه امسال نیز ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود تا علاقمندان و معلمان استان بتوانند از این طریق کتاب های درسی مورد نظر خود را تهیه کنند.