مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب با بیان اینکه در مورد مساله افتتاح بیمارستان جدید تکاب باید با انصاف، عدالت و تقوا واقعیت را برای مردم بیان کرد، گفت: برخی اظهارنظرها و ادعاها در فضای رسانه‌ای مبنی بر اینکه بیمارستان جدید تکاب پس از افتتاح بسته شده و مریضی در آن بستری نیست، واقعیت ندارد.

حجت‌الاسلام علی رحیمی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: براساس بررسی‌های مختلف از کانال‌های رسمی و غیر رسمی که از مسولان مرتبط انجام شده، شایعه‌هایی که در مورد افتتاح بیمارستان مطرح می‌شود منصفانه نیست و صحت ندارد.

 وی  اضافه‌کرد: وضعیت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید حاج قاسم سلیمانی چند سال بود به دلایلی از جمله وجود معارض و مشکلات داخلی و امکانات به تاخیر افتاده بود اما اکنون این بیمارستان کامل است و افتتاح آن حاصل ساعت ها پیگیری و بازدید و جلسه است.

 امام‌جمعه تکاب با اشاره به اینکه درحال حاضر مشکل معارض زمین پروژه وجود دارد که پرونده آن در دادگستری باز و توسط اداره کل دادگستری استان پیگیری می‌شود، بیان کرد: برخی از تجهیزات بیمارستان اشکالات جانمایی داشت اما همه موارد آن حل شده و فقط دستگاه سی تی اسکن مانده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و دستگاه های مرتبط به دلیل حساسیت موضوع و پی گیری از طرق مختلف کار یک سال نصب و جانمایی و انتقال را در سه یا چهار ماه انجام دادند و اینکه می گویند در بیمارستان مریضی وجود ندارد و درب آن را بسته‌است، صحت ندارد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تکاب ۲۷خرداد ماه گذشته به دستور رییس جمهوری افتتاح‌شد.