ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: منتخب مردم برای ریاست جمهوری باید انتخاب مدیران شایسته را در اولویت کار خود قرار دهد و از سهم خواهی افراد دوری کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، افزود: قانون هر چقدر هم خوب باشد ولی مدیری شایسته در جامعه وجود نداشته باشد، این امر به درد نمی‌خورد و به درستی کارها انجام نمی‌شود. 

وی تاکید کرد: باید مدیرانی انتخاب شوند که کار آمد، اهل تقوا، دین و شایسته سالاری باشند.

وی ادامه داد: کسی که به عنوان منتخب مردم برای ریاست جمهوری انتخاب شده، مساله گام دوم مطرح سده توسط رهبر معظم انقلاب را با جدیت دنبال کند و به شعار سال نیز توجه کند. 

 امام جمعه ارومیه با اشاره به مساله حجاب و عفاف، گفت: حجاب از ضروریات دین اسلام است و با بی حجابی مساله اساس خانواده ضربه می‌بیند.

حجت‌الاسلام قریشی افزود: در دین مبین اسلام خانواده محور آرامش است و باید با الگوگیری از زندگی اهل بیت زندگی مناسب در جامعه داشته باشیم. 

وی با اشاره به لزوم فراهم سازی زمینه ازدواج در جامعه، اظهار داشت: والدین در مقابل مساله ازدواج جوانان موظف هستند که مقدمات ازدواج آسان را برای آنان  فراهم کنند.

وی ادامه داد: نظام نیز موظف است زمبنه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کند و خیرانی که توانایی دارند نیز در این زمینه وارد عمل شوند تا مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنند.