۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82786352
T T
۰ نفر
امام جمعه ارومیه: مسئولان از مطالبه های مشروع مردم حمایت می كنند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینكه مسئولان از مطالبه های مشروع مردم حمایت می كنند، گفت: رسیدگی به محرومان و فقرا باید در اولویت قرار گیرد تا ظلم ریشه كن شود.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار كرد: تولید ملی، ایجاد اشتغال و مبارزه از قاچاق كالا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این امر همواره مورد تاكید رهبری بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای بزرگ كشور، ادامه داد: كسانی كه به مقدسات و هویت این مردم اهانت می كنند، جزو عوامل فتنه و استكبار هستند و مبارزه با آن باید در جامعه نهادینه شود.
حجت السلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینكه در انتخاب مدیران باید نهایت دقت صورت گیرد، اظهار كرد: مسئولان باید از میان افراد صالح انتخاب شوند و مسئولی كه رهبری و نظام را قبول ندارد، نباید بر مسند بنشیند.
وی افزود: مدیران نیز به نوبه خود باید در انتخاب كارمندان دقت كرده و افرادی را گزینش كنند كه با عفت، با حیا و با حجاب باشند زیرا حجاب از ضرورت های دین مبین اسلام است.
امام جمعه ارومیه با تاكید بر اینكه تاریخ به هیچ وجه تكرار نمی شود، ادامه داد: همه دنیا باید بداند كه ملت ایران رهبری و نظام را تنها نمی گذارد و راه شهدا و امام راحل را ادامه می دهند.
وی با اشاره به جنگ فرهنگی با دشمنان نظام، گفت: دشمنان و عوامل استكبار می خواهند دین را از بین ببرند و بی عفتی را در جامعه و دانشگاه های ما همه گیر كنند.
حجت السلام والمسلمین قریشی ادامه داد: كسانی كه در دانشگاه ها ادعای روشن فكری می كنند و به مسئله حجاب بی اهمیت هستند باید بدانند كه اگر عفت و حجاب در یك جامعه از بین برود، آن جامعه دین و استحكام خود را از دست می دهد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
۰ نفر