مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از تغییر ساعت کاری این ناوگان از امروز ۱۹ تیرماه خبر داد.

وحید مبین‌مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بخشنامه هفدهم خردادماه استانداری خراسان رضوی در خصوص تغییر ساعات کار ادارات و بانک‌ها، با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل گرما، ساعت کاری ادارات به ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تغییر یافت از این رو، سرویس‌دهی خطوط یک و ٢ قطار شهری مشهد نیز از ساعت ٦ صبح به ساعت ۵.۳۰ دقیقه تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: از امروز و با توجه به بخشنامه جدید استانداری خراسان رضوی در خصوص آغاز ساعات کار ادارات و بانک‌ها از ساعت ۷ صبح، سرویس‌دهی خطوط ۱ و ۲ قطار شهری نیز از امروز از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مبین‌مقدم خاطرنشان کرد: بر این اساس سرویس‌دهی این ناوگان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ۶ صبح تا ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷ تا ۲۲ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهر مشهد، نظارت در گیت های ورودی ایستگاه ها و پایش داخل قطارها در خطوط یک و دو قطار شهری مشهد تشدید شده است.

طبق اعلام استانداری خراسان‌ رضوی، با استناد به مصوبه  هیات وزیران، مقرر شد ساعات کار ادارات این استان تا آخر مردادماه بین ۷ صبح تا ۱۳ ظهر باشد، بر همین اساس فعالیت ادارات در استان خراسان رضوی تا آخر مردادماه، در روزهای پنجشنبه نیز تعطیل خواهد بود.