همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جابجایی خانه بسکتبال استان به دلیل وحود برخی نواقص فنی در سالن سرپوشیده تختی انجام شو

:حمید سیفی: روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان این سالن سرپوشیده قدمت زیادی دارد و علت تصمیم ما برای جابجایی محل ورزش بسکتبال نیز  همین مسئله و مشکلات فنی و زیرساختی بنا بود.

وی اضافه کرد: هدفگذاری ما برای بسکتبال راه‌اندازی آکادمی تخصصی است تا بتوانیم هم به لحاظ علمی و هم دانش ورزشی بتوانیم در این رشته به خوبی سازندگی و پرورش نخبه‌ها را شاهد باشیم.

سیفی اظهار داشت: بسکتبال همدان از هیات‌های فعال و پویای استان همدان است که جایگاه‌های خوبی در کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت هیات‌های شهرستانی و داشتن نماینده در لیگ‌های مختلف کشور گفت: خوشبختانه هیات بسکتبال به‌صورت متعادل در سراسر استان فعالیت می‌کند و همواره برای بهترین بودن تلاش می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر حمایت همه جانبه از ورزش بسکتبال استان، یادآور شد: کمک به اعتلا و رشد هیات‌های ورزشی همواره مدنظر دستگاه ورزش استان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود به استان به دنبال ایجاد تحولی چشمگیر برای توسعه ورزش استان بودم، گفت: بسکتبال همدان دارای جایگاه خوبی در کشور است که باید با همکاری همه‌جانبه بتوانیم آکادمی بسکتبال استان همدان را راه‌اندازی کنیم تا علاوه بر ارتقای جایگاه ورزشی، در سطوح علمی نیز به دستاوردهای مطلوب برسیم.

سیفی با تاکید بر اینکه جامعه ورزش و جوانان به‌ عنوان یک خانواده باید مسایل خود را به صورت داخلی حل کند، گفت: اتحاد اصل اساسی توسعه است که باید همه به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: هیات بسکتبال باید در بحث استعدادیابی نیز بیش‌ از پیش فعال شود تا بتوانیم برای آینده استان افتخارآفرینی کنیم.

در روزهای اخیر جابجایی خانه بسکتبال همدان از سالن تختی این شهر حواشی زیادی را به دنبال داشت.