کرمانشاه- ایرنا- ستاد نماز جمعه استان کرمانشاه اعلام کرد که نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۲۵ تیر  ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام ستاد نماز جمعه استان آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان امامت نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه را بر عهده دارد.

همچنین سخنرانان قبل خطبه ها این هفته نماز جمعه دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان و حجت الاسلام و المسلمین محسن مفید رییس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه هستند.

 در این اطلاعیه از مردم شریف و مومن کرمانشاه درخواست شده است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و نمازگزاران عزیز ، ماسک، سجاده و مهر نماز بهمراه داشته باشند.        

شهرستان کنگاور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان کنگاور از (۲۴ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به قرمز تغییر یافت.

مهدی محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب نیز ار وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه هم اکنون در وضعیت نارنجی به سر می برند.

وی اضافه کرد: براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایرنا، طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها به این شهرستان برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری صادر می‌شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان پابرجاست و اجرا می‌شود.