اردبیل_ایرنا_ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:با استفاده از ظرفیت و بستر الکترونیکی در تشکیلات قضایی این استان زمان رسیدگی به پروندها بطور قابل لمسی توجهی پیدا کرده است.

به گزارش روز جمعه  ایرنا ،حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از حوزه قضایی بخش خورش رستم شهرستان خلخال افزود: هم اکنون  زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۴۰ روز کاهش یافته است.

وی  به لزوم احترام و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: حفظ کرامت و جایگاه انسان در آموزه‌های دینی و اسلامی همیشه مورد تاکید بوده و بر لزوم رعایت آن همواره سفارش شده است. 

حجت الاسلام کثیرلو هرگونه اقدام  براساس  سند تحول قضایی را از اولویت‌های دادگستری استان اردبیل برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌ها حول محور این سند  به جد پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر صدور آرای متقن و در عین حال استفاده از بستر الکترونیکی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی جهت تسریع در صدور رای واحکام قضایی و همچنین  کاهش مراجعات مکرر ارباب رجوع به حوزه‌های قضایی  تأکید کرد.

حجت الاسلام کثیرلو به همراه هیات همراه در سفر به بخش خورش رستم خلخال با حضور در دفاتر ائمه جمعه اهل تشیع و اهل تسنن شهر هشجین  بر حفظ وحدت بین برادران شیعه و سنی منطقه تأکید کرد .
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.