شهرکرد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز ماه های محرم و صفر، ۷۲ آشپزخانه مهدوی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: پویش اطعام و احسان حسینی در راستای کمک‌ به نیازمندان از ۱۹ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این پویش در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیات‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، موسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال خیران و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

وی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.