ساری – ایرنا – تیم فوتبال شهروند ساری در دیدار خانگی مقابل سن‌ایچ ساوه دومین شکست فصل را پذیرا شد و در پایان هفته سوم رقابت‌ها بدون امتیاز و با تفاضل منفی ۹ درقعر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر امروز –یکشنبه ۲۴ مرداد- در هفت شهر کشور برگزار شد که در یکی از این مسابقات شهروند ساری پذیرای سن‌ایچ ساوه بود. شاگردان جابر کیان‌نژاد در این مسابقه خانگی با دریافت ۴ گل در مقابل یک گلی که سجاد رنجبر به ثمر رساند بازی را به مهمان خود با نتیجه ۴ – ۱ واگذار کردند تا دومین شکست آن‌ها در این فصل ثبت شود. در این مسابقه مجید خزایی(۲گل) و علی رستمی و علیرضا جوان هر کدام یک گل وارد دروازه شهروند ساری کردند.

تیم فوتسال شهروند ساری در هفته دوم رقابت‌ها نیز بازی را با شکست سنگین ۷ – ۱ به حریف و میزبان هم‌استانی خود یعنی تیم تازه‌وارد زندی‌بتن کلاردشت واگذار کرد. دیدار این تیم در هفته نخست رقابت‌ها نیز به دلیل حضور نیافتن شهوند در قم برای دیدار با فردوس قم برگزار نشد و قرار است کمیته برگزاری مسابقات درباره اعلام نتیجه یا برگزاری مجدد آن تصمیم‌گیری کند.

شهروند ساری که قدیمی‌ترین تیم حاضر در این رقابت‌هاست فصل قبل پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر یک بار دیگر در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفت، اما توانست در مرحله پلی‌آف مجوز حضور در لیگ برتر را حفظ کند.

این تیم به دلیل مشکلات مالی و نداشتن حامی و با توجه به جدا شدن تعدادی از بازیکنان از این تیم به دلیل پایان قرارداد در پایان فصل قبل، شرایط مساعدی ندارد. به همین دلیل هنوز تکلیف ترکیب نهایی این تیم و کادر فنی آن به طور دقیق مشخص نیست و فعلا به صورت موقت جابر کیان‌نژاد هدایت تیم را بر عهده دارد تا طی هفته‌های آتی تصمیم‌گیری نهایی برای آن انجام شود.

استمرار درخشش زندی بتن کلاردشت

دیگر نماینده مازندران در این مسابقات نیز امشب در قم مهمان فردوس این شهر بود که توانست به دومین برد فصل خود دست یابد. زندی بتن کلاردشت که هفته قبل در چالوس توانست شهروند ساری را ۷ – ۱ شکست دهد، امروز در دیداری خارج از خانه توانست فردوس قم را با نتیجه ۴ – ۲ شکست دهد.

طلایی پوشان کلاردشتی نخستین گل مسابقه را توسط مهدی دهقان‌نژاد به ثمر رساندند. در نیمه نخست بازی قمی‌ها توانستند با گرفتن یک ضربه پنالتی گل تساوی را وارد دروازه زندی‌بتن کنند و این نیمه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم کلاردشتی‌ها با گلزنی علی احمدی، رحمان سارانی و ابوالفضل مینویی موفق شدند در خانه حریف به یک برد شیرین دست یابند. زندی بتن با این برد ۶ امتیازی شد و در جمع مدعیان حضور یافت. این تیم در حال حاضر با ۶ امتیاز از ۳ بازی در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

زندی‌بتن کلاردشت با هدایت مجید رئیسی هفته نخست رقابت‌ها در دیداری نزدیک بازی را با نتیجه ۴-۳ به میزبان قدرتمند خود مس سونگون واگذار کرده بود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود و هر هفته طبق قرعه یکی از تیم‌ها استراحت خواهد داشت.