سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد گفت: ۲۵ طرح عمرانی حوزه‌های کشاورزی، امداد و خدمات شهری در این شهرستان غرب خراسان رضوی برای بهره‌برداری طی هفته دولت آماده شده‌اند.

محمد کلاته روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۹۷ میلیارد ریال برای اجرای این طرحها شامل ۶ طرح خدمات شهری و ۱۹ طرح روستایی از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است. 

وی ادامه داد: گازرسانی به روستانشینان در محدوده سه منطقه روستایی ششتمد از شاخص‌ترین طرحهای هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار ششتمد گفت: دیگر طرحهای مهم و تاثیرگذار این شهرستان که همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت در حوزه‌های جهادکشاورزی، خدمات شهری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی اجرا شده‌اند. 

وی همچنین استقرار سریعتر نمایندگی رسمی دستگاههای اجرایی در ششتمد را از مطالبات مهم مردم این شهرستان تازه‌تاسیس دانست و افزود: تاکنون نمایندگی رسمی چند نهاد در ششتمد فعال شده‌اند. 

کلاته ادامه داد: تلاش بر این است که مدیریت شبکه بهداشت و درمان نیز همزمان با هفته دولت فعالیت خود را در ششتمد آغاز کند.

وی هفته دولت را فرصت مناسب برای تشریح دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: مردم نه تنها به این مناسبت بلکه باید در طول سال بطور مستمر در جریان خدمات خادمان خود در مجموعه نظام و دولت قرار گیرند.  

مرکز شهرستان ۲۴ هزار نفری ششتمد در ۳۰ کیلومتری جنوب سبزوار و ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.