۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84434876
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ششتمد: استقرار ادارات دولتی مطالبه جدی مردم این شهرستان است

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد گفت: با گذشت بیش از یک سال از ارتقای ششتمد، بیشتر ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان خراسان رضوی راه‌اندازی نشده‌اند که این به یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است.

محمد کلاته روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: یکی از مطالبات مردم شهرستان تازه‌تاسیس ششتمد، استقرار سریع تر دستگاه‌های اجرایی در این خطه است به طوریکه برخی از ساکنان این منطقه ناچارند برای انجام امور اداری مسافت طولانی ۱۰۰ کیلومتری به شهرستان سبزوار را بپیمایند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته با پیگیری فرمانداری و مساعدت ادارات کل، نهادهای نیروی انتظامی، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهزیستی و اداره پست در شهرستان ششتمد مستقر شده و شرکت آب و فاضلاب نیز به زودی در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

فرماندار ششتمد گفت: همچنین مراحل راه‌اندازی جهاد کشاورزی و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز انجام شده و استقرار نمایندگی های میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، کتابخانه‌های عمومی و ورزش و جوانان نیز در دست پیگیری است.

وی افزود: ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، دادگاه عمومی، شهرداری، برق و مخابرات از گذشته به صورت نمایندگی در منطقه مستقر بوده اند.

فرماندار ششتمد در ادامه با اشاره به اهمیت رسانه‌ها گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مدیران هستند که در شتاب بخشی و توسعه فرهنگی و اقتصادی این شهرستان نقش موثری می توانند داشته باشند.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha