ارومیه – ایرنا - سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۱۰ طرح مختلف با هزینه بالغ بر ۱۵۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

صادق حبیب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ‌ها شامل سه آموزشگاه با ۱۴ کلاس درس در روستاهای" قیرکندی"، "بهلول آباد" و " قیقاج" ، طرح‌های دهیاری بخش مرکزی و ارس، اصلاح و تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار، نوسازی و بهسازی مساکن روستایی، طرح سند دار کردن اماکن روستایی بالای ۲۰ خانوار، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال cwdm و dwdm مخابرات و روسازی و آسفالت معابر شهری است.

وی افزود: برای اجرا و احداث این طرح‌ها ۱۵۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی، شهرستانی و سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری پلدشت ادامه داد: دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان، غبارروبی مزار شهدا و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، تجلیل از کارمندان نمونه و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

پلدشت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.