۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84447849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در پلدشت به بهره برداری می رسد

ارومیه – ایرنا - سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۱۰ طرح مختلف با هزینه بالغ بر ۱۵۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

صادق حبیب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ‌ها شامل سه آموزشگاه با ۱۴ کلاس درس در روستاهای" قیرکندی"، "بهلول آباد" و " قیقاج" ، طرح‌های دهیاری بخش مرکزی و ارس، اصلاح و تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار، نوسازی و بهسازی مساکن روستایی، طرح سند دار کردن اماکن روستایی بالای ۲۰ خانوار، نصب و راه اندازی سیستم های انتقال cwdm و dwdm مخابرات و روسازی و آسفالت معابر شهری است.

وی افزود: برای اجرا و احداث این طرح‌ها ۱۵۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی، شهرستانی و سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری پلدشت ادامه داد: دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان، غبارروبی مزار شهدا و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، تجلیل از کارمندان نمونه و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

پلدشت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha