شیراز-ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: سند تک برگ کاداستری برای هفت میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۸۱ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان به نام دولت صادر شد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، حسن خسروانیان افزود: سند تک برگ پلاک ۵۷۹/۱ بخش ۱۴ فارس موسوم به جلال آباد بکهدان به مساحت هفت میلیون و ۷۷۱ هزار و ۸۸۱ متر مربع با تلاش مجدانه کارشناسان ممیزی اراضی و مهندسی اداره منابع طبیعی و با همکاری خیلی خوب اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان ارسنجان صادر شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی گفت: با اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی ملی دست افراد متخلف و سودجو از اموال بیت المال کوتاه شده و از تخریب و تصرف غیر قانونی جلوگیری می شود.

در مراسمی با اهدای لوح تقدیر از همکاری صمیمانه رییس و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسنجان قدردانی و این سند به رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تحویل داده شد.