کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کرمانشاه با تاکید به توجه و رسیدگی به محلات حاشیه‌ای و محروم در مجموعه مدیریت شهری، گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید سرلوحه همه کارهای شهرداری باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز شنبه در دیدار «امیر رحیمی» سرپرست شهرداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی و توجه به مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر کرمانشاه به ویژه در مجموعه مدیریت شهری افزود: برخی از محلات حاشیه ای و محروم کرمانشاه نیازمند ارایه ابتدایی‌ترین خدمات شهروندی هستند که باید به شکل ویژه به آنها رسیدگی شود.

وی در باره دوری از حاشیه و توجه ویژه به خدمت‌رسانی در ایام مدیریت مجموعه شهرداری،گفت: همانطور که وارد رودخانه شدن پاها را خیس می‌کند وارد میدان شدن حرف و حدیث به دنبال دارد اما باید ایستادگی کرد.

آیت الله علما، ضمن اشاره به تاکید رییس جمهوری بر کار کردن و خدمتگزاری صادقانه، گفت: حضرت امام (ره) نیز تاکید داشتند به ایشان خدمتگزار بگویند؛ لذا باید در مجموعه مدیریت‌ شهری نیز سعی شود خدمت به مردم سرلوحه کارها قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: شورای شهر کرمانشاه باید با کنار گذاشتن اختلافات به دنبال خدمت رساندن به مردم باشد تا کارها بیش از پیش جلو برود.

برای خدمتگزاری به مردم آماده ام

سرپرست شهرداری کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: باتوجه به وقفه ۲ ماه در ارایه برخی خدمات عمومی شهری با مشکل روبرو بودیم که در جلسه خدمات شهری روز گذشته نسبت به سرگیری فعالیت‌ها دستورات لازم ابلاغ شد.

امیر رحیمی در ادامه شیرین ترین دوران خدمت خود را سرپرستی شهرداری کرمانشاه در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه دانست و افزود: آن ایام باوجود فشار کاری زیاد، شیرین‌ترین ایام خدمتم بوده است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برای خدمت آمده‌ام و در خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی سیستم‌های ارایه خدمات شهری، کاری سخت پیش رو داریم اما نشدنی نیست و برای تحقق رضایت و رفاه شهروندان به تلاش نیاز دارد.

رحیمی با اشاره به اهمیت حمایت معنوی امام جمعه برای ارایه مطلوب خدمات به شهروندان، گفت: نیازمند آن هستیم شهروندان با همدلی و همراهی با مجموعه مدیریت شهری زمینه ارایه مطلوب خدمات را فراهم کنند.

اعضای شورای شهر کرمانشاه روز سه شنبه هفته جاری امیر رحیمی را به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب کردند.
همزمان با شروع به کار اعضای شورای اسلامی دوره ششم سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از سمت خود استعفا کرد و از آن زمان تاکنون کلانشهر کرمانشاه نه تنها شهردار ندارد بلکه برای شهرداری نیز سرپرست انتخاب نشده بود.  

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده و ۱۱ نفر عضو شورای اسلامی این کلانشهر است.