۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 80122107
T T
۰ نفر
شهرداري كرمانشاه جزو شهرداريهاي برتر كشور شناخته شد

كرمانشاه - شهرداري كرمانشاه به عنوان يكي از شهرداريهاي برتر كشور در زمينه خدمت رساني به مسافران نوروزي معرفي شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، رییس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری كرمانشاه گفت: در مراسمی به منظور تقدیر و تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی كشور از 52 شهرداری برتر از جمله شهرداری كرمانشاه تقدیر شد.

' امیر رضا دولتشاهی ' با بیان اینكه شهردار، كاركنان شهرداری و سایر دست اندركاران عرصه مدیریت در كرمانشاه خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود می دانند، افزود: مجموعه شهرداری كرمانشاه به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم است بطوری كه در ایام نوروز با تلاش ها شبانه روزی موفق به كسب رضایب مردم شد.

وی فعالیتهای شهرداری برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی و گردشگران نوروز را به سه بخش عمده آماده سازی عمومی شهر، ارایه تسهیلات و امكانات و اجرای برنامه های جانبی برای پركردن اوقات فراغت مسافران و شهروندان عنوان كرد.

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی در وزارت كشور به دلیل ابتكارات و نوآوریها ارایه شده در زمینه خدمات رسانی به مسافران نوروزی و نحوه اقدام شهرداریها در بخش های خدمات شهری، آتش نشانی و ایمنی، فنی و عمرانی، حمل و نقل عمومی شهری و فرهنگی اجتماعی كرمانشاه را جزء شهرداریهای برتر قرار داد.ك/1

7450/567