کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سازمان تامین اجتماعی مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در این جزیره احداث می کند.

‎به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز یکشنبه در دیدار رییس اداره تامین اجتماعی کیش اظهار داشت : ارایه خدمات درمانی از جمله اقدامات تامین اجتماعی بوده که در این راستا احداث مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کیش را در دستور کار قرار داده است.

‎وی با اشاره بر لزوم اهمیت دقت و همکاری این اداره در خصوص رسیدگی به مشکلات پرونده های فعالان اقتصادی در جزیره اضافه کرد: با اعتماد به فهرست‌های کارفرمایان هرگونه حسابرسی و بازرسی با رعایت اصل اعتماد صورت گیرد.

‎آهنگران فعالان اقتصادی کیش را پیشگامان قانون مداری در جزیره معرفی کرد و افزود: استفاده از فرصت‌های بخشودگی جرایم سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش اختلافات کارفرمایان با این اداره می شود.

‎ رییس اداره تامین اجتماعی شعبه کیش نیز در رابطه با مطالبات این اداره گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حق بیمه معوق به اداره تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

‎ حبیب حبیبی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق بازنشستگی و مستمری بگیری به صورت ماهیانه توسط تامین اجتماعی این جزیره پرداخت می‌شود.

‎وی به تعداد بیمه شدگان در شعبه کیش اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه هستند که همراه با افراد تبعی شامل ۸۲ هزار بیمه شده است.