مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کیش تاسیس می شود

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سازمان تامین اجتماعی مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در این جزیره احداث می کند.

‎به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز یکشنبه در دیدار رییس اداره تامین اجتماعی کیش اظهار داشت : ارایه خدمات درمانی از جمله اقدامات تامین اجتماعی بوده که در این راستا احداث مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کیش را در دستور کار قرار داده است.

‎وی با اشاره بر لزوم اهمیت دقت و همکاری این اداره در خصوص رسیدگی به مشکلات پرونده های فعالان اقتصادی در جزیره اضافه کرد: با اعتماد به فهرست‌های کارفرمایان هرگونه حسابرسی و بازرسی با رعایت اصل اعتماد صورت گیرد.

‎آهنگران فعالان اقتصادی کیش را پیشگامان قانون مداری در جزیره معرفی کرد و افزود: استفاده از فرصت‌های بخشودگی جرایم سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش اختلافات کارفرمایان با این اداره می شود.

‎ رییس اداره تامین اجتماعی شعبه کیش نیز در رابطه با مطالبات این اداره گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حق بیمه معوق به اداره تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

‎ حبیب حبیبی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق بازنشستگی و مستمری بگیری به صورت ماهیانه توسط تامین اجتماعی این جزیره پرداخت می‌شود.

‎وی به تعداد بیمه شدگان در شعبه کیش اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه هستند که همراه با افراد تبعی شامل ۸۲ هزار بیمه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha