قزوین - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: درخواست ایجاد ۲ رشته در مقطع دکترا و همچنین هشت رشته در مقطع کارشناسی ارشد را به دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم ارایه کرده‌ایم.

رضا رسولی شربیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظرفیت راه اندازی مقاطع تحصیلی دکترا در رشته های علوم سیاسی و شیمی در دانشگاه پیام نور قزوین وجود دارد و در صورت موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، این رشته ها راه اندازی می شوند و برای سال های تحصیلی آینده دانشجو جذب خواهند کرد.

این مسوول دانشگاهی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیز ۱۷ رشته جدید در مقطع کارشناسی به دانشگاه پیام نور استان قزوین افزوده شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، طراحی دوخت لباس، مدیریت مالی، حسابرسی و مدیریت بانکی از جمله رشته های جدید مقطع کارشناسی این دانشگاه به شمار می روند.

رسولی شربیانی گفت: در سال تحصیلی جدید ۲ هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان قزوین پذیرفته شده اند که تاکنون ۸۰۰ تن از آنها مدارک خود را تکمیل و تحویل داده اند و تا پایان مهر ماه برای تحویل مدارک و ثبت نام فرصت باقی است.

وی با اشاره به آموزش مجازی به دانشجویان این دانشگاه،گفت: با توجه به واکسیناسیون اساتید و دانشجویان، آمادگی برپایی کلاس های درس را داریم و در این خصوص منتظر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین یادآور شد: البته ستاد کرونا مجوز برگزاری کلاس های عملی را به این دانشگاه داده است.

دانشگاه پیام نور استان قزوین دانشگاهی دولتی بوده که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است.