کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، نیروی انتظامی را حافظ راستین ارزش‌های انقلاب و نظام و خدمتگزار مردم دانست که شبانه روز برای رفع توطئه های دشمنان و تامین امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی (۱۷ تا ۲۳ مهر) اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی برای ارائه کارنامه یک ساله پلیس به مردم به منظور معرفی ظرفیت و توانمندی های عظیم نیروی انتظامی به منظور جلب سرمایه های اجتماعی و  مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کلان است.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان «پلیس هوشمند، امنیت پایدار»  افزود: امروز نیروی انتظامی سازمانی بهره مند از فناوری های نوین و تکنولوژهای هوشمند به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به مردم است و در اجرای برنامه های هفته ناجا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی لازم است ویژگی بارز «هوشمندی پلیس»  به منظور تحقق «امنیت پایدار»  مشخص باشد.

سردار جاویدان با تاکید بر لزوم کیفیت گرایی در تولیدات برنامه های هفته ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی، سازمانی مسئولیت گراست، از سوی دیگر این نیروی مردمی دارای مهارت «اقناع سازی»  نیز هست، بنابراین شایسته است که در برنامه های هفته ناجا ضمن ارائه این ویژگی های بارز، روحیه مشارکت جویی و مشارکت پذیری پلیس به نمایش گذاشته شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره بر ضرورت انعکاس تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس در رسانه های جمعی اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی، تاکید کرد: هفته ناجا؛ فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات شبانه روزی نیروهای پلیس به منظور تامین نظم و امنیت پایدار در جامعه است بنابر این بایستی از ظرفیت رسانه ها به منظور تحقق این مهم بهره کافی و وافی ببریم.

وی با تاکید بر ارائه تصویر مطلوب از اقتدار توام با رافت و عدالت پلیس به جامعه گفت: نمایش اقتدار پلیس برای دوستداران نظام و انقلاب روحیه افزا و امید آفرین و برای دشمنان موجب یأس و ناکامی نخواهد بود.

سردار جاویدان هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تجلیل از سبزپوشان نیروی انتظامی اعم از فرماندهان، افسران، درجه داران، کارمندان، سربازان وظیفه و خانواده هایشان دانست و افزود: همواره قدردان ایثارگری نیروهای خدوم و پرتلاش پلیس هستم و شایسته است در این ایام به صورت ویژه تری از مقام تلاشگر نیروهای پلیس و نقش حمایتی خانواده هایشان تجلیل شود.