برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان گفت: برگزاری صبحگاه عمومی این نیرو با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح و اعضای شورای تامین استان روز شنبه اولین برنامه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در استان است.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: پس از صبحگاه نظامی تعدادی از همکاران، خانواده شهدا و جانبازان مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه جشنواره ای با عنوان کلانترهای برتر همگام با کل کشور برگزار خواهد شد که در این جشنواره از رییس کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های نمونه تجلیل خواهد شد.  

فرمانده انتظامی کرمانشاه، دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را از برنامه های روز دوشنبه اعلام کرد و گفت: عیادت از بیماران در بیمارستان حضرت ابوالفضل، برگزاری همایش سراسری بانوان فرهنگیار ترافیک و تکریم از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در این روز خواهد بود.

وی اظهار داشت: در روز سه شنبه هفته آینده هم طرح های عمرانی نیروی انتظامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مراسم تجلیل از خیرین حوزه امنیت نیز در این روز برگزار خواهد شد.

سردار جاویدان افزود: ملاقات های مردمی در سامانه ۱۹۷ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در روز چهارشنبه انجام خواهد شد. در این جلسات همه پلیس های تخصصی و معاونین ما حضور خواهند داشت و با شنیدن مشکلات مردم به رفع این مشکل ها خواهیم پرداخت.

جلسه اندیشه‌ورزی با اساتید دانشگاه در حوزه مسایل اجتماعی استان و برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در شهر سنقر از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه خواهد بود که فرمانده انتظامی کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

وی در پایان گفت: روز پنجشنبه در راستای تجدید میثاق شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در همه شهرستان‌ها را خواهیم داشت و در آخرین روز هفته نیروی انتظامی هم شاهد حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه شهر کرمانشاه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha