قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: پلیس در راه تامین و تثبیت امنیت کشور شهدای زیادی تقدیم کرده و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و تفقد و دلجویی از خانوادهای معظم آنها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته ناجا با تجلیل از تلاشگران نیروی انتظامی، افزود: آنها زحمات زیادی در جامعه متحمل می‌شوند لذا در برگزاری برنامه های این هفته، تمام ادارات سهیم هستند و وظیفه دارند در اجرای برنامه های هفته ناجا همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در بحث کرونا، در موضوع امنیت و تمام مراسم‌ها و برنامه های شهرستان، نیروی انتظامی اولین نهاد عمل کننده است که وجود آنها در هر نقطه ای از کشور امنیت آفرین است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: هفته ی نیروی انتظامی امسال به دلیل تقارن با ایام عزاداری دهه آخر صفر با تأخیر همراه شد و از۱۷ تا ۲۳ مهر خواهد بود.

سرهنگ منوچهر رضایی افزود: در هفته ناجا برنامه های متعددی براساس نامگذاری روزانه این هفته تدارک دیده شده و از ادارات و نهادهای شهرستان انتظار داریم که در اجرای این برنامه ها همراه نیروی انتظامی شهرستان باشند.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس هوشمند، امنیت پایدار به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شده و ادارات و نهادهای دولتی در فضاسازی شهرستان از این شعار استفاده کنند.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام شهدای ناجا توسط شهرداری سرپل‌ذهاب نیز برنامه ریزی شده که امیدواریم در هفته ناجا انجام شود.

رییس پلیس سرپل ذهاب گفت: دیدار با امام جمعه، حضور پرسنل در نماز جمعه، سخنرانی و بیان عملکرد یکساله نیروی انتظامی قبل از خطبه های نماز جمعه و اجرای میز خدمت پس از پایان نماز از برنامه های ناجا در روز جمعه هفته جاری است.

گلباران و عطرافشانی مزار شهداء و سرکشی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ناجای شهرستان با همکاری بنیاد شهید، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و تقدیر از پرسنل کادر و وظیفه ساعی انتظامی، ویزیت رایگان عمومی، نظارت همگانی ۱۹۷ و دیدار و ملاقات عمومی با مردم، اجرای همایش کوهپیمایی، تقدیر از پرسنل نمونه انتظامی بخش های مختلف شهرستان از برنامه های نیروی انتظامی برای خدمت به مردم است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.